اطلاعیه شماره 2 ) ثبت نام الکترونیکی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

اطلاعیه شماره 2 ) ثبت نام الکترونیکی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

  اطلاعیه شماره 2

با سلام و آرزوی موفقیت،

لازم بذکر است  پذیرفته‌ شدگان گرامی جهت ثبت‌نام اینترنتی و تکمیل فرم ها و اسکن مدارک ثبت‌نامی زیر از روز شنبه مورخ 10/7/1400لغایت لغایت 15/7/1400به سایت ثبت نام به آدرس   http://edu.semums.ac.ir  درقسمت نوع کاربری گزینه دانشجویان جدید الورود را انتخاب و با  درج کد کاربری و کد ملی  به عنوان کلمه عبور وارد سیستم شده وپس از مطالعه کامل را هنمای سیستم نسبت به ترتیب صفحات مربوط به فرم اطلاعات موجود در سامانه را تکمیل و مدارک مورد نیاز را در آن بارگزاری نمایید ودر پایان پس از دریافت کد رهگیری اطلاعات تکمیلی را چاپ ودر روز مراجعه  که متعاقبا اعلام می گردد به کارشناسان دانشکده های مربوطه تحویل نمایند . بدیهی است عدم ثبت‌نام در تاریخ فوق به‌منزله انصراف تلقی خواهد شد.      

توجه : در صورت انجام نشدن ثبت نام الکترونیکی امکان ثبت نام حضوری وجود نخواهد داشت  از مراجعه حضوری جدا خودداری فرمایید.

 

 مدارک لازم برای ثبت‌نام اینترنتی:

 1- تکمیل فرم های ثبت نام

الف) فرم شماره ۱ مخصوص فارغ التحصیلان و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه های داخل و خارج از کشور

ب) فرم شماره 4 مخصوص پذیرفته شدگان منطقه 1، شاهد، رزمندگان

پ) فرم شماره 6 مخصوص پذیرفته شدگان منطقه 2،3

ج)فرم شماره 15ویژه داوطلبان افغانی وعراقی

 

 2-گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا شش ساله دبیرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم

3- گواهی تحصیلی ما قبل و 2 سال ما قبل دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان و با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم

4- گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی  برای پذیرفته شدگان نظام قبلی آموزش متوسطه با مهرو امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی که نوع گواهی پیش دانشگاهی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در آن قید شده باشد.

5- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام قبلی آموزش متوسطه و سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

6- گواهی مدرک دوره کاردانی برای پذیرفته شدگانی که با مدرک فوق ثبت نام نموده اند.

7- اصل ریز نمرات دوره سه ساله متوسطه واصل  ریز نمرا ت دوره پیش دانشگاهی

8- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی 3-3-6

9-اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم )

10- اسکن شناسنامه (از کلیه صفحات ) و عکس 4*3 (با فرمت JPEG و حجم کمتر از 50kb))

11- تصویر کارت ملی (پشت ورو)

12- گواهی استفاده از سهیمه شهداء و ایثارگران

13-تصویر کارنامه قبولی اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری

14-کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام‌ وظیفه برای آقایان به ‌صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس+10

 

توجه:  پذیرفته شدگان پسر می‌بایست برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی با کد ملی و کد سخا وارد سایت وظیفه عمومی به نشانی https://services.epolice.ir  شوند.

*  ضمنا در بخش آموزش سایت http://www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور (ویژه مشمولان) قرار داده شده است.

 

معافیت تحصیلی دانشجویان.pdf

معافیت تحصیلی دانشجویان2.pdf

 

افرادی که به جهت قبولی در دانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص گردند نیز می‌بایست در سایت فوق ثبت درخواست نموده و نیازی به دریافت نامه از دانشگاه محل قبولی نمی‌باشد.

افرادی که تا کنون جهت اخذ برای گذرنامه، گواهینامه و ... هیچ گونه مراجعه ای به مراکز پلیس +10 نداشته اند (کد سخا ندارند) می‌بایست جهت احراز هویت به مراکز مذکور مراجعه نموده و سپس در سایت ثبت نام نمایند.

افرادی که کد سخا دانش آموزی و یا انصراف از مقطع قبلی دارند باید جهت ثبت اتمام معافیت تحصیلی و یا انصراف به نزدیکترین اداره وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه نموده و بعد از 24 ساعت در سایت مذکور درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نمایند.

پذیرفته شدگان مشمول (18 ساله) موظف هستند ظرف حداکثر دو هفته در سایت مذکور درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نمایند در غیر اینصورت حق ادامه تحصیل نخواهند داشت.

توجه: کلیه پذیرفته شدگان موظفند جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه خود با مراجعه به سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس ­https://emt.medu.ir/  ثبت نام نموده و کد پیگیری دریافت و کد مذکور را هنگام ثبت نام در صفحه ثبت مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی قسمت توضیحات وارد نمایند.

فارغ التحصیلان خرداد 95و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده ازسامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی به ادارات آموزش وپرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی وتائید مدارک تحصیلی را اسکن ودرسامانه بارگذاری نمایند .

 

12-پذیرفته‌شدگان اتباع خارجی ضروری است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر مشروحه ذیل را اسکن نمایند.

الف: کارت هویت ویژه اتباع خارجی معتبر

ب :گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

ج : دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

د: اخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع  و مهاجرین خارجی وزارت کشور

 

توجه:

 الف: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً بعد از حداکثر سه روزکاری به سایت مراجعه تا

پیام ثبت‌نام انجام شد، را مشاهده نمایید و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوری دردانشکده پرینت نماید

ب: در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص می‌باشد، باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایید.

*  تاریخ ثبت‌نام حضوری: با توجه به شیوع بیماری کووید-19 فعلا ثبت نام پذیرفته شدگان صرفا به صورت مجازی انجام می­شود. در خصوص ثبت نام حضوری و دریافت اصل مدارک متعاقبا از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر :
خانم فتاحی
تهیه کننده:

خانم فتاحی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *