اطلاعیه شماره 2 ) ثبت نام مجازی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

اطلاعیه شماره 2 ) ثبت نام مجازی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

                                                                                                 

 دکتر ثامنی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت : ضروري است پذيرفته‌ شدگان گرامي جهت ثبت‌نام اينترنتي و تكميل فرم ها و اسکن مدارك ثبت‌نامي زير از روز شنبه مورخ هفده  17 آبان ماه 1399 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه 19 آبان ماه 1399 به سایت ثبت نام به آدرس   ملي به‌ عنوان كد کاربری و شماره داوطلبی به عنوان کلمه عبور وارد سیستم شده وپس از مطالعه کامل را هنمای سیستم نسبت به ترتیب صفحات مربوط به فرم اطلاعات موجود در سامانه را تکمیل و مدارک مورد نیاز را در آن بارگزاری نمایید ودر پایان پس از دریافت کد رهگیری اطلاعات تکمیلی را چاپ ودر روز مراجعه  که متعاقبا اعلام می گردد به کارشناسان دانشکده های مربوطه تحویل نمایند . بديهي است عدم ثبت‌نام در تاريخ فوق به‌منزله انصراف تلقي خواهد شد. 

     

توجه : در صورت انجام نشدن ثبت نام الکترونیکی امکان ثبت نام حضوری وجود نخواهد داشت  از مراجعه حضوری جددا خودداری فرمایید.

 

 مدارك لازم براي ثبت‌نام اينترنتي:

 

 1- تكميل فرم هاي ثبت نام

الف) فرم شماره ۱ مخصوص فارغ التحصیلان و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه های داخل و خارج از کشور

ب) فرم شماره 4 مخصوص پذيرفته شدگان منطقه 1، شاهد، رزمندگان

ج) فرم شماره 6 مخصوص پذيرفته شدگان منطقه 2،3

 2-گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا شش ساله دبیرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم

3- گواهی تحصیلی ماقبل و 2 سال ماقبل دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان و با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم

4- گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي  براي پذیرفته شدگان نظام قبلی آموزش متوسطه با مهرو امضاء مدير مركز پيش دانشگاهي كه نوع گواهي پيش دانشگاهي، بخش و شهرستان محل اخذ مدرك پيش دانشگاهي در آن قيد شده باشد.

5- اصل مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه نظام قبلی آموزش متوسطه و سال ماقبل ديپلم با مهر و امضاء مدير دبيرستان

6- گواهي مدرك دوره كارداني براي پذيرفته شدگاني كه با مدرك فوق ثبت نام نموده اند.

7- اصل ريز نمرات دوره سه ساله متوسطه و اصل ریز نمرا ت دوره پیش دانشگاهی

8- گواهينامه دوره چهارساله نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان

9- اسكن شناسنامه (از كليه صفحات ) و عكس 4*3 (با فرمت JPEG و حجم كمتر از 50kb)

10- تصوير كارت ملي

11- گواهي استفاده از سهيمه شهداء و ايثارگران

12-تصوير كارنامه قبولي اعلام نتايج اوليه آزمون سراسري

13-كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام‌ وظيفه براي آقايان به ‌صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس+10

توجه:  پذیرفته شدگان پسر می‌بایست برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی با کد ملی و کد سخا وارد سایت وظیفه عمومی به نشانی https://services.epolice.ir  شده و در صورت فراموشی کد سخا از طریق آیتم فراموشی کلمه عبور نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

ضمنا در بخش آموزش سایت http://www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور (ویژه مشمولان) قرار داده شده است.

افرادی که به جهت قبولی در دانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص گردند نیز می‌بایست در سایت فوق ثبت درخواست نموده و نیازی به دریافت نامه از دانشگاه محل قبولی نمی‌باشد.

افرادی که تا کنون جهت اخذ برای گذرنامه، گواهینامه و ... هیچ گونه مراجعه ای به مراکز پلیس +10 نداشته اند (کد سخا ندارند) می‌بایست جهت احراز هویت به مراکز مذکور مراجعه نموده و سپس در سایت ثبت نام نمایند.

افرادی که کد سخا دانش آموزی و یا انصراف از مقطع قبلی دارند باید جهت ثبت اتمام معافیت تحصیلی و یا انصراف به نزدیکترین اداره وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه نموده و بعد از 24 ساعت در سایت مذکور درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نمایند.

پذیرفته شدگان مشمول (18 ساله) موظف هستند ظرف حداکثر دو هفته در سایت مذکور درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نمایند در غیر اینصورت حق ادامه تحصیل نخواهند داشت.

توجه: کلیه پذیرفته شدگان موظفند جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه خود با مراجعه به سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس ­https://emt.medu.ir/  ثبت نام نموده و کد پیگری دریافت و کد مذکور را هنگام ثبت نام در صفحه ثبت مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی قسمت توضیحات وارد نمایند.

12-پذيرفته‌شدگان اتباع خارجي ضروري است يكي از مدارك اقامتي يا شناسايي معتبر مشروحه ذيل را اسكن نمايند.

الف: كارت هويت ويژه اتباع خارجي معتبر

ب :گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

ج :دفترچه پناهندگي سياسي صادره از نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران

د: اخرين كارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره كل امور اتباع  و مهاجرين خارجي وزارت كشور

توجه:

 الف: جهت آگاهي از تكميل بودن و تائيد مدارك ضروري است مجدداً بعد از حداكثر سه روزكاري به سايت مراجعه تا پيام ثبت‌نام انجام شد را مشاهده نماييد و رسيد تاييديه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوري دردانشكده پرينت نمايد

ب: در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي‌باشد بايد سريعاً نسبت به رفع نقص اقدام نماييد

تاريخ ثبت‌نام حضوري: با توجه به شیوع بیماری کووید-19 فعلا ثبت نام پذیرفته شدگان صرفا به صورت مجازی انجام می­شود. در خصوص ثبت نام حضوری و دریافت اصل مدارک متعاقبا از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

کلمات کلیدی
خانم فتاحی
تهیه کننده:

خانم فتاحی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *