حضور فعال مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه در برنامه ریزی عملیاتی طرح تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی سلامت کلان منطقه یک آمایش کشور
.
دکتر دانایی معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر گفت با توجه به دستوراالعمل ارسالی از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به منظور بهره مندی از ظرفیت های موجود در منطقه آمایش ماموریت های احصا شده از بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی بر اساس اقتضائات منطقه و اجرائی شدن آن ، در پی تشکیل دبیرخانه منطقه یک آمایش آموزش عالی بخش سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همچنین برگزاری کارگاه برنامه ریزی عملیاتی با حضور بیش از 40 نفر از اساتید ، مدیران ،مسئولین و کارشناسان در تاریخ 12 و 13 دیماه 94 در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، جهت نیل به اهداف بسته ها در منطقه ، در جلسه ای که امروز شنبه بیست و ششم دیماه سالجاری با حضور مدیر مرکز مطالعات و توسعه ، مدیر امور هیات علمی ، مدیر آموزش مداوم و مدیر امور بین الملل دانشگاه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل شد مقرر گردید مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه از 28 لغایت 30 دیماه سالجاری با حضور دیگر مسئولین دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک ( مازندران،سمنان ،گیلان، گلستان، بابل، و شاهرود ) و حضور در کارگاه برنامه ریزی عملیاتی به منظور راهنمایی هدایت در تدوین برنامه عملیاتی شانزده بسته ( آينده نگري و مرجعيت علمي آموزش پزشكي، حركت به سمت دانشگاه هاي نسل سوم، توسعه برنامه آموزش عالي سلامت ، شبكه سازي در نظام آموزش عالي سلامت ، اعتلاي اخلاق حرفه اي ، مجازي سازي در آموزش علوم پزشكي ، ارتقاءنظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی ، توسعه و ارتقاي زير ساختهاي آموزش پزشكي ، آمايش سرزميني ،تمركز زدايي و توانمند سازي دانشگاهها ، اعتبار بخشي موسسات و بيمارستانهاي آموزشي ، خلق ثروت هاي دانش بنيان در عرصه آموزش عالي سلامت ، توسعه ارتباطات با دیگر دانشگاه های جهان جهت بین المللی سازی علوم پزشکی گیاهان دارویی ، سرطان و پزشک خانواده ) در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با مسئولین کارگروه هر بسته در هر دانشگاه حضور فعال خواهند داشت .