برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه : در راستای ارتقای هماهنگیهای اجرایی و بهبود فرآیندهای مرتبط با امور دانشجویی، جلسهای با عنوان هماهنگی در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان در معاونت آموزشی برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیر امور آموزشی و کارشناسان مربوطه از دانشکدهها و ستاد مرکزی برگزار گردید، موضوعات مرتبط با بررسی فرایندهای موجود در سامانه و شناسایی چالشهای موجود در خصوص درخواستهای مهمانی و انتقالی دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه، هماهنگی در خصوص صورتجلسات نقل و انتقالات دانشکدهها و نیز نحوه ارسال یکپارچه درخواستهای مهمانی و انتقالی از دیگر محورهای اصلی گفتگو و تبادل نظر بود.
برگزاری این جلسه با هدف ایجاد وحدت رویه، تسهیل در روند بررسی درخواستهای دانشجویان و افزایش دقت و سرعت در انجام امور مرتبط با نقل و انتقالات صورت گرفت و مقرر شد هماهنگیهای لازم در راستای اجرای مطلوبتر این فرآیندها ادامه یابد.