کنفرانس اپیدمیولوژی کبد چرب در بزرگسالان، برگزار شد.
دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه 28 تیر 1401کنفرانس به صورت وبینار"اپیدمیولوژی کبد چرب در بزرگسالان : مدیریت، پیشگیری، کنترل و درمان" از ساعت 09:00 الی 12:00 با همکاری اداره بین الملل دانشگاه و به دبیری آقای دکترمجید میر محمد خانی با شرکت در مجموع 250 نفر به صورت کشوری برگزار گردید.سخنرانان این کنفرانس دکتر مجید میر محمد خانی – دکتر محمد صادق وشوشادی و سخنرانان مدعو آقایان دکتر حامد مهدی زاده(دانشگاه علوم پزشکی مازندران) و دکترمنصور رضایی(دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) بوده اند.
وی افزود:گروه هدف این کنفرانس پزشکان عمومی، پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده ، متخصصین بیماریهای داخلی – قلب و عروق –دکترای علوم تغذیه ، فوق تخصص قلب و عروق بودند.
لینک کوتاه خبر :