برگزیدگان هشتمین المپیاد دانشگاهی، جهت رقابت در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، معرفی شدند
.
دوازده نفر از دانشجویان برگزیده این دانشگاه جهت شرکت در رقابت کشوری هشتمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور معرفی شدند
دکتر رامین پازکی مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی اعلام کردند 12 نفر از دانشجویان این دانشگاه که در مرحله دانشگاهی برگزیده شده اند در المپياد علمی دانشجويان علوم پزشکی کشوری که از تاریخ 13 لغایت 18 شهریور ماه سالجاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار میگردد در چهار حیطه ( استدلال بالینی ، تفکر علمی در علوم پایه ، مدیریت نظام سلامت ،فلسفه پزشکی ) شرکت خواهند کرد . تيمها از رشتههاي مختلف علوم پزشکي از دانشگاههاي علوم پزشکي سراسر کشور به رقابت می پردازند.
ضمن تبریک به این عزیزان و اعضای کمیته علمی و اجرایی ( دکتر یار محمدی ، دکتر مشیری ، دکتر معینیان ، دکتر ستوده ، دکتر صفاریه ، دکتر دوستمحمدی ، دکتر دربان ، دکترطاهر خانچی ، دکتر ناصحی نیا ، دکتر مهدی نیا ، نصیری، فتاحی زاده و ... ) این المپیاد در دانشگاه از درگاه ایزد منان موفقیت ، دوام عزت وسلامت، تداوم حضور و تاثیر این عزیزان را درراستای پیشرفت نظام سلامت کشور را مسئلت داریم . امید است در این جوصميمي و هيجان انگيز رقابتی که بصورت خلاقانه به حل مسائلي ميپردازند ، بتوانند به پيشرفت نظام سلامت کشور و يا علوم پزشکي در جهان کمک کنند.
اسامی دانشجویان برگزیده و معرفی شده جهت شرکت درهشتمین المپیاد کشوری :
حیطه بالینی :علی دانشمند ( رشته پزشکی ) – بهاره عیوض نژاد ( رشته پزشکی ) – انسیه فرهید زاده ( رشته پزشکی )
حیطه علوم پایه : فاطمه محمد خانی ( رشته پزشکی )– امیر رضا رحمانیان ( رشته پزشکی ) – بشارت زاد عباس ( رشته بهداشت حرفه ای)
حیطه فلسفه پزشکی : رضا پور علی( رشته پزشکی ) -الناز سرخیل ( رشته پزشکی )– محمد امین وفایی ( رشته پزشکی )
حیطه مدیریت : ریحانه زرقانی ( رشته بهداشت عمومی ) – علیرضا ادیبی مهر ( رشته پزشکی ) – آرش تبرایی ( رشته پزشکی )