جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده بهداشت دامغان برگزار شد
.
همزمان با شب نیمه ماه مبارک شعبان و میلاد پر برکت حضرت مهدی (عج)، جشن دانش آموختگی سه دوره از دانشجویان دانشکده بهداشت دامغان برگزار شد.
این جشن که در فضایی صمیمی و با حضور دانش آموختگان و خانواده های آنان در محل پایگاه ستاره شناسی شهرستان دامغان برگزار شد، دکتر همامی رئیس دانشکده بهداشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و کسب افتخار دانش آموختگی به حاضرین، دانش آموختگان را به ادامه تلاش در جهت دانش اندوزی و حفظ روحیه دانشجویی تا پایان عمر توصیه نمود.
وی همچنین دانش آموختگان را به صیانت از مقام علمی دانشگاه محل تحصیل، به عنوان ضامن اعتبار مدرک تحصیلی و دانش تخصصی آنان فراخواند و افزود: آنچه دانشکده بهداشت در پی آن می باشد، حفظ ارتباط مداوم با دانش آموختگان خود در رشته های تخصصی علوم بهداشتی است تا بدین وسیله نقاط قوت و ضعف خود را تحلیل نموده و بتواند با بهره گیری از آنها، در جهت ارتقاء علمی گامهای موثر بردارد.
در ادامه این برنامه، دانش آموختگان بطور دسته جمعی به قرائت سوگند نامه حرفه ای پرداخته و از دانش آموختگان برتر آموزشی و فرهنگی تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است: در این مراسم دانشجویان دوره اول کارشناسی پیوسته مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای و دانشجویان دوره سوم کارشناسی پیوسته بهداشت عمومی به افتخار دانش آموختگی نائل آمدند.