.
جشن فارغ التحصيلي دانشجويان رشته بهداشت عمومي و بهداشت محيط دانشكده بهداشت( آرادان ) گرمسار
.
جشن فارغ التحصيلي دانشجويان رشته بهداشت عمومي و بهداشت محيط دانشکده بهداشت ( آرادان )گرمسار ، روز شنبه دوم خرداد ماه با حضور دكتر شادنوش رئيس دانشگاه و دکتر دانائی و هيئت همراه و مسئولین شهرستان آرادان در سالن شهيد فهميده برگزار شد.
در اين مراسم دکتر قدس رئيس دانشكده بهداشت آرادان ضمن خیر مقدم و تبریک به دانشجویان و خانواده آنان، گزارشي از وضعيت دانشكده ارايه نمود.
دكتر شادنوش رئيس دانشگاه درتوصیه ای پدرانه از همه دانشجويان خواست تا خداوند را درتمام مراحل شغلی و تحصیلی خود ناظر بر اعمال خود بدانند و سعي نمايند در دستگیری از اقشار ضعیف جامعه نقش موثر داشته باشند.
رئيس دانشگاه همچنين تصريح كرد: تجربه اي را كه در اين سال ها در این شهر به دست آورده و اندوخته اید را به ياد داشته باشید و به هر جايگاهي در آینده دست پيدا كرديد به اين شهر خدمت كنيد.
دكتر كاتب نماينده مردم شهرهاي گرمسار و آرادان نيز در ادامه در خصوص اشتغال و وضعيت اشتغال در كشور مطالبي ارايه داد.
در انتهای برنامه اهداء لوح تقدير به برترين هاي رشته و قرائت سوگند نامه اجرا شد.
برترين هاي بهداشت محيط: عاطفه جيل زاده، حبيب گبرلو، فرنوش كياء
برترين هاي بهداشت عمومي: مرضيه صفري، ساره حاتميان، فاطمه بومدي، پريسا كوسلی