برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان در دانشگاه

برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه : در راستای ارتقای هماهنگی‌های اجرایی و بهبود فرآیندهای مرتبط با امور دانشجویی، جلسه‌ای با عنوان هماهنگی در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان در معاونت آموزشی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیر امور آموزشی و کارشناسان مربوطه از دانشکده‌ها و ستاد مرکزی برگزار گردید، موضوعات مرتبط با بررسی فرایندهای موجود در سامانه و شناسایی چالش‌های موجود در خصوص درخواست‌های مهمانی و انتقالی دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه، هماهنگی در خصوص صورت‌جلسات نقل و انتقالات دانشکده‌ها و نیز نحوه ارسال یکپارچه درخواست‌های مهمانی و انتقالی از دیگر محورهای اصلی گفتگو و تبادل نظر بود.

برگزاری این جلسه با هدف ایجاد وحدت رویه، تسهیل در روند بررسی درخواست‌های دانشجویان و افزایش دقت و سرعت در انجام امور مرتبط با نقل و انتقالات صورت گرفت و مقرر شد هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای مطلوب‌تر این فرآیندها ادامه یابد.

  • کد خبر : 62830
لینک کوتاه خبر :
لیدا فتاحی زاده
خبرنگار

لیدا فتاحی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *