مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه :
طرح های توسعه ای و دانش پژوهی :
- دستور العمل معادل سازی و محاسبه امتیازات دانش پژوهی آموزشی در ماده 1 آیین نامه ارتقاء
- شیوه نامه دانش پژوهی
- شیوه نامه ارزشیابی فعالیت های دانش پژوهی آموزشی
- فرم داوری فرآیند های سامانه
- فرم پروپوزال
- شیوه نامه ارزشیابی فعالیت های دانش پژوهی آموزشی
دفتر استعداد درخشان دانشگاه :
- آئین نامه احراز استعدادهای برتر و نخبگی
- ئین نامه شورای هدایت استعداد های درخشان
- آئین نامه نحوه پذیرش برگزیدگان المپیادهای علمی و جشنوراه های دانش آموزی
- آئین نامه تسهیلات آموزشی ، پژوهشی و رفاهی ویژه استعداد درخشان
- آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
- جدول تخصیص امتیاز به واجدین شرایط بند ب -5 ماده 2 آیین نام تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان کارشنا سی به کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی
- اصلاحیه بند 8-2 ماده 2 آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان به مقاطع بالاتر ویژه آزمون کارشناسی ارشد (رشته هم نام و غیر هم نام)95/09/07
- دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیتهای تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر
- دستورالعمل تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان دانشجویی در دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور
- سوالات رایج درباره آیین نامه ها و تسهیلات استعدادهای درخشان
- آیین نامه برنامه پزشک پژوهشگر
- آیین نامه معافیت خدمات پزشکان رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی مقطع ph.D
- آیین نامه نحوه پذیرش برگزیدگان المپیادهای علمی و جشنواره های دانش آموزی در رشته های علوم پزشکی
- دستور العمل اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان ، نخبگان و استعدادهای برتر در دوره های تخصصی ( دستور العمل 40 امتیازی )
- آیین نامه حمایت از اختراعات دانشگاه
- لغو شرط داشتن دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای رشته های مجموعه پرستاری
جشنواره آموزشی شهید مطهری :
برای دریافت آیین نامه جشنواره آموزشی شهید مطهری کلیک نمایید
برای دریافت شیوه نامه مدیریت و اجرای فرایند داوری کلیک نمایید کنید.
برای دریافت فرم ارسال خلاصه فرآیند اینجا را کلیک نمایید
کمیته دانشجویی توسعه آموزش
مرکز مهارتهای بالینی :
- مقررات آموزشی و اجرایی مرکز مهارتهای بالینی
- کتاب مهارت های بالینی
- آشنایی با بیمارستان و واحدهای مربوطه